Σελίδες

Τοπικά νέα Πολ.Σύλλογος Οδοντωτός Αφιερώματα Εκδηλώσεις Κοινωνικά Απόψεις

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ Δρ. Ν. ΡΑΖΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΑΝ “ΠΡΟΣΩΠΟ ΧΡΟΝΙΑΣ 2015”


Ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ και από καρδιάς, όλες/όλους συνέβαλαν με οποιοδήποτε τρόπο στο να λάβω την ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ να ψηφιστώ μαζί με άλλους, σαν “ΠΡΟΣΩΠΟ ΧΡΟΝΙΑΣ 2015” (κατηγορία Επιστήμες-Εκπαίδευση) στην μεγάλη Εκδήλωση που διοργάνωσε η έγκριτη Εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ το βράδυ της Δευτέρας 11 Ιανουαρίου 2016, στο κατάμεσο από κόσμο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών. Στην ενημερωτική και άκρως επαινετική  αυτή Διοργάνωση, μαζί με την μετριότητά μου, τιμήθηκαν Φορείς-Προσωπικότητες-Πολίτες-Κοινωνικά Στελέχη με γνώμονα την προσφορά τους σε Ανθρωποκεντρικούς Τομείς. Το κλίμα που επικράτησε ήταν πολύ συγκινητικό, γιατί αξιολογήθηκαν και βραβεύθηκαν συνολικά ο εθελοντισμός-η ανιδιοτελής κοινωνική και πολιτιστική προσφορά-η αφοσίωση στο καθήκον και η ειλικρινής/αυθόρμητη ανταπόκριση σε αξίες και αρχές που (παρά την κρίση) συναντώνται πλουσιοπάροχα στη φυλή μας.

            Επιπλέον, ευχαριστώ τον Θεό που με αξίωσε να ζήσω τόσο πολύ συγκινητικές και μοναδικές/ ξεχωριστές στιγμές (οι οποίες οποίες είναι ευχάριστα χαραγμένες στο μυαλό και στην καρδιά μου και που τις θεωρώ σαν την καλύτερη ηθική αναγνώριση και δικαίωση προσπαθειών μιας ολόκληρης ζωής).     Αφιερώνω αυτή τη διάκριση στην οικογένειά μου (που πάντα με στήριξε και συνεχίζει να μου συμπαραστέκεται), στους συνεργάτες μου (χάρις στους οποίους μπόρεσα -με τις πτωχές μου δυνάμεις- να βοηθήσω συνανθρώπους και πολίτες), στους καθηγητές/δασκάλους μου (που με δίδαξαν σπουδαία θέματα) και σε όλα τα παιδιά/μαθητές μου-μαζί με τις οικογένειές τους (για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και την αφοσίωσή τους). Υπόσχομαι όχι μόνο να μην τους απαγοητεύσω, αλλά και να προσπαθώ συνέχεια να βελτιώνομαι.

            Παρόλο που είναι αυτονόητο, θεωρώ επίσης χρέος μου να τονίσω πως θα συνεχίσω (με όλες μου τις δυνάμεις) να εργάζονται για να συμβάλλω (κατά το δυνατόν) στην προώθηση της υγείας των συνανθρώπων μας και κατ' επέκταση και του κοινωνικού συνόλου.

            Για άλλη μια φορά, ευχαριστώ θερμά όλες και όλους.

 
 
Δρ Ν. Χ. Ραζής
 
              Γενικός Γιατρός -Δ/ντης ΕΣΥ
Πρόεδρος Σκακιστικού Καλαβρύτων

Δεν υπάρχουν σχόλια: